Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ренькас Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Ренькас Б. М. 
Моделювання структури управління профільним загальноосвітнім навчальним закладом [Електронний ресурс] / Б. М. Ренькас // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ренькас Б. 
Управлінська діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах профільного навчання [Електронний ресурс] / Б. Ренькас. // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_64
Проаналізовано основні складові системи управління організацією профільного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі. Виокремлено коло проблем, з якими стикаються управлінці у процесі організації профільного навчання старшокласників. Серед них виділяються: неготовність шкільної адміністрації до організації профільного навчання, складність до профільної підготовки, значне інтелектуальне навантаження учнів профільних класів, узгодження освітніх потреб із нахилами та здібностями учнів тощо. Окреслено основні компоненти системи управління: психолого-педагогічний супровід, допрофільна підготовка, профільне навчання та виховання тощо. Відзначено основні форми роботи з організації профільного навчання старшокласників: традиційні та інноваційні, внутрішньо- та позашкільні (міжшкільні профільні групи, навчально-виховний комплекс, навчально-виробничий комбінат, навчання на базі професійно-технічних та ВНЗ. Звернено увагу на значну управлінську проблему – організацію набору до профільних класів. Зроблено висновок, що сучасна сфера загальної середньої освіти забезпечує різноманітність типів і видів закладів освіти, варіативність навчальних програм, створення умов для профільного навчання відповідно до здібностей та індивідуальних можливостей учнів.Проанализированы основные составляющие системы управления организацией профильного обучения в общеобразовательном учебном заведении. Выделен круг проблем, с которыми сталкиваются управленцы в процессе организации профильного обучения старшеклассников. Среди них выделяются: неготовность школьной администрации к организации профильного обучения, сложность с профильной подготовкой, значительное интеллектуальное нагрузки учащихся профильных классов, согласование образовательных потребностей с наклонностями и способностями учащихся и т.д.. Определены основные компоненты системы управления: психолого-педагогическое сопровождение, допрофильная подготовка, профильное обучение. Отмечены основные формы работы по организации профильного обучения старшеклассников: традиционные и инновационные, внутри- внешкольные (межшкольные профильные группы, учебно-воспитательный комплекс, учебно-производственный комбинат, обучение на базе профессионально-технических и ВУЗ. Обращено внимание на значительную управленческую проблему - организацию набора в профильные классы. Сделан вывод, что современная сфера общего среднего образования обеспечивает разнообразие типов и видов образовательных учреждений, вариативность учебных программ, создание условий для профильного обучения в соответствии со способностями и индивидуальных возможностей учащихся.Analysis of the main components of the organization's management system of school education in secondary schools. Among them are: lack of readiness of the school administration for the organization of school education, the complexity of the preparation of a profile and a significant intellectual challenge students specialized classes, matching educational needs with the inclinations and abilities of students, and so on. The main components of the control system: psychological and educational support, training, specialized education and training. Marked the main forms of the organization of school education high school students: traditional and innovative, internally and externally school (interscholastic profile group educational complex, educational production plant, training at the vocational and higher education institutions. Attention is given to significant management problem - the organization set in specialized classes. concluded that the current scope of secondary education provides a variety of types and kinds of educational institutions, the variability of training programs, the creation of conditions for school education in accordance with their abilities and capabilities of individual students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.016 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ренькас Б. М. 
Формування стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Б. М. Ренькас // Народна освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ренькас Б. 
Особливості впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Б. Ренькас // Молодь і ринок. - 2021. - № 10. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_10_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Андрійчук О. 
Фактори впливу на управління якістю освіти у закладі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. Андрійчук, Б. Ренькас // Молодь і ринок. - 2022. - № 9-10. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського